La Mostra tanca la 31a edició amb dues dobles sessions
Tennessee Williams i una coproducció Japó-França entre les cites del cap de setmana
La Mostra tanca la 31a edició amb dues dobles sessions
Tennessee Williams i una coproducció Japó-França entre les cites del cap de setmana
divendres, 30 octubre 2009 Malgrat haver començat el passat dimecres 28, la 31a Mostra de Cinema concentra la majoria de projeccions en aquest proper cap de setmana. La cita cinèfila afronta el cap de setmana amb dobles sessions avui divendres 30 i demà dissabte 31 i l’última projecció amb la cinta mataronina titulada, precisament, “Última Sesión”.
Per avui divendres a les 19h, “Yuki & Nina”, la història de dues nenes separades. Una història “entranyable” a càrrec de dos directors novells i de països diferents, Japó i França. A continuació, a les 22h, la memòria històrica pren protagonisme de la mà del gironí Isaki Lacuesta amb “Los condenados”. La història, ambientada en un conflicte armat sense determinar, es basa en un text de Joseph Conrad.
Dissabte arriba el moment de les estrelles i els productes més comercials. “La pérdida del diamante lágrima”, basat en un guió inèdit de Tennessee Williams amb els “hollywoodians” Chris Evans i Bryce Dallas Howard estarà acompanyada per la sàtira britànica “In the loop”, basada en una sèrie de televisió de la BBC que satiritza les relacions polítiques entre la Gran Bretanya i els Estats Units amb el “Soprano” James Gandolfini.

© El Tot Mataró S.L. - Carrer d'en Xammar, 11 - 08301, Mataró (Barcelona) - Telf: 93 796 16 42
www.totmataro.cat | www.portalmataro.com