El periodista Salvador Sostres, en un article que es publica avui dimecres al diari electrònic e-noticies.com qualifica l’alcalde de Mataró de “sinistre, fosc, maleducat i sòrdid fins a uns extrems que són impossibles de relatar sense inventar-se paraules noves”. El periodista relata que va conèixer Manuel Mas en motiu de l’entrevista que Joan Barril li va fer a COM Ràdio, on treballava Sostres fins fa poc, i que ja havíem comentat en una notícia anterior de Portal Mataró Notícies.
La columna d’opinió que surt publicada avui a e-noticies.com tracta sobre Martxelo Otamendi, director del diari basc Egunkaria, tancat aquest mateix any per decisió de l’Audiència Nacional. El motiu de la referencia a Manuel Mas és la resposta que afirma que va donar al ser preguntat sobre les pressumptes tortures que Otamendi va denunciar públicament: “Quan va ser preguntat pel tema va respondre que el que en el fons passava és que els periodistes érem una colla de corporativistes que magnificàvem tot el que li passés a qualsevol persona del nostre entorn. Que no n’hi havia per tant, va venir a dir, i que si a Otamendi li havia passat tot això, senyal que alguna cosa havia fet.” Sostres aprofita l’avinentesa per carregar conta l’alcalde de Mataró en afirmar que és una de les persones més detestables que ha tingut mai “el fàstic” de conèixer.
Contrast de realitats
En contrast a totes aquestes opinions, en la citada entrevista de Joan Barril a Manuel Mas, Salvador Sostres va esboçar un perfil de l’alcalde. Recuperant el tall emès per COM Ràdio, en el moment de tractar el tema de Maragall i l’Egunkaria, Sostres va argumentar que Mas no havia opinat al no haver seguit amb suficient atenció el tema esmentat. Així doncs, no es va poder sentir dir en directe, a Manuel Mas, les paraules que Sostres posa en boca seva.
Redacció // Freqüència Iluro