Feina d’equip amb bons estilets

El Quadis va anar llimant poc a poc la resistència canària

El CN Mataró Quadis, després de la bona imatge que havia donat uns dies abans a la piscina del Terrassa, va aconseguir una brillant i treballada victòria davant d’un equip veterà i experimentat com el Martiànez canari, que la temporada passada s’havia emportat els tres punts de la nostra ciutat.

L’equip mataroní va sortir molt mentalitzat en el treball defensiu i des del primer moment es va avançar en el marcador i ja no va deixar mai la iniciativa. De tota manera algunes errades en xuts clars van impedir que al primer quart la diferència fos més àmplia i es va haver d’esperar al segon quart per obrir forat.L’equip va treballar molt bé amb gran intensitat en tot moment i d’aquesta manera va anar llimant la resistència del veterà equip visitant que, poc a poc, va anar cedint, i així gràcies a les contres, al bon treball a la boia del francès Blary i als xuts de Dragcevic, Espanyol i O’Halloran el partit va acabar sent relativament còmode, fins al punt que el tècnic local va acabar posant en acció als joves Mario Lloret, a la porteria, i Pau Bach, que va tenir ocasió de marcar un bon gol. (RED)

CN Mataró Quadis- Martiànez 15-9

Centre Natació Mataró:

Jordi Fernandez, Àlex Codina, Fran Sanchez (2), Nick O’Halloran (3), Albert Español (3), Romain Blary (2), Pei Garcia, Kiku Garcia, Pau Bach (1), Jordi Garcia, Adso Fernandez, Marko Dragcevic (4), Mario Lloret.

Martiànez:

Yurismel Horta, Pablo Garrido, Viktor Bondarenko, Nicola Sutic (3), Aday Doniz (3), Raul Silva (1), Roger Garcia, Guillermo Meca, J.Pablo Sanchez (2), Marc Barahona, Dusan Nolas, Jonhatan Gonzalez.

Parcials:

3-2, 4-2, 3-2, 5-3.

Árbitres:

Sanfeliu i Guardia.

Relacionats