El CNM El Tot supera l’obstacle navarrès

El partit va ser més fàcil del que s’esperava i va acabar amb una altra clara victòria mataronina

El CN Mataró El Tot va sumar el dissabte a la tarda a Pamplona la seva sisena victòria del campionat en sis partits jugats i d’aquesta manera es manté al capdavant del la taula a l’espera del proper partit davant del CN Sabadell.

El partit jugat a terres navarreses va ser més fàcil del que s’esperava i el CNM El Tot, on retornaven les tres jugadores veneçolanes, va guanyar amb facilitat aplicant-se des del primer moment en defensa, i tancant el primer quart amb un 0-2 ja favorable. Poc a poc l’equip local es va anar desgastant i les contres mataronines i els atacs estàtics anaven trobant el gol amb més facilitat. Al descans el marcador ja estava en 1-6 i després a poc a poc es va anar augmentant fins els onze gols finals, novament amb gran aportació de Mar Llisterri i Roser Tarragó, màximes golejadores de l’equip.

UP NAVARRA- CN MATARÓ EL TOT 7-18

UP NAVARRA: Domínguez, Mantel, Erdozain, Núñez (1), Krueger (3), Prados (1), Ilargi, Mailen (2).CN MATARÓ EL TOT: Carla Rodríguez, Míriam López Escribano (1), Carla Graupera, Mar Llisterri (5), Roser Tarragó (7), Alexandra Carangelo, Clara Cambray, Elena Padilla, Marta Bach (1), Zoila Quesada (1), Franjelis Pitter (1), Patsy Alas (2) i Mireia Nedderman.PARCIALS: 0-2, 1-4, 4-7, 2-5.

Relacionats