Lasal continua amb les seves sessions a la sala barcelonina Cibeles

El projecte de LASAL, abans de tornar al seu emplaçament marítim segueix amb les seves interessants propostes. Seguidament exposem els seus suggeriments per aquest mes d'abril.

4 d'abril - dj Pathaan
Aquest dj, del Regne Unit) fa retornar els Asian beats a LASAL sessions de la mà de DJ Pathaan, referència imprescindible en la mescla de sons asiàtics amb les ritmes actuals més ballables i col·laborador habitual de Talvin Singh.

11 d'abril - Zé Salvador
El portugués Zé Salvador porta impulsant la incipient escena de clubs de Portugal des de mitjan anys 90, com a promotor d’events i com a dj. Ha protago-nitzat nits al costat de house-masters com Mast-ers At Work, Fran-çois K o Miles Holl-way. Funk, jazz i música amb arrels conviuen en har-monia al house de Zé Salvador.

18 d'abril - p3z
És el responsable del club Etxekalte de San Sebastián i impulsor del prestigiós segell Novophonic, Javi Pez es una figura imprescindible en la escena basca i estatal. Com a productor ha treballat en projectes com Parafünk, Digi Onze i el més famós Camping Gaz & Digi Random juntament amb Txarly Brown, amb qui l’any passat va publicar l’exitós LP “Blü Box”. Ha remesclat a Le Mans, Los Sencillos, Carlos Berlanga, Alex Gopher, Pizzicato Five, Maxwell Implosion i Aviador Dro. Ha actuat en festivals com Sónar, BAM, Doctor Music o PopKomm. Ritmes negroides de sempre combinats amb un ampli ventall de breaks i grooves actuals. Eclecticisme al servei de la pista.

25 d'abril - Will de luxe
Natural de París i DJ habitual de l’òrbita Octopussy, Will de Luxe ja porta anys immers a l’escena underground de Barcelona des de l’escuderia Verdes Records i ha visitat la majoria de clubs devots del house de la ciutat. Cada any s’encarrega de la programació musical del festival de curtmetratges MECAL que se celebra al CCCB. Proposa la seva fórmula a base de house funky amb una forta influència llatina i tocs jazzy i afro.

Redacció// Freqüència Iluro